måndag 1 oktober 2012

Manligt och kvinnligt

Jag har en bil som drar mycket soppa, är dyr att äga och försäkra. En killkompis sa häromdagen att det kanske är dags att byta in den mot nåt annat, eftersom den är 12 år gammal och tydligen så brukar topplockspackningen (?????!!!??) gå sönder efter några år på den modellen som jag har. Kollade in på Blocket en sväng på bilar, men vafan!!?? Är det meningen att man ska förstå och veta vilken bil man ska köpa? Jag har inte den blekaste!!! Jag skulle ju bara ha kvar bilen ett tag tills jag hade träffat någon kille som hade en bättre bil och då skulle jag ju köra den.. Men eftersom det verkar dra ut på tiden så får jag väl helt enkelt lära mig. Tror ju att det är lite det som är meningen med att jag ska vara ensam, att jag ska lära mig sånt som jag aldrig har kunnat. Nästa utmaning är alltså bilfirmorna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar