måndag 2 april 2018

Det är ju här jag ska vara!

Jag blev så ivrig att starta en ny blogg, att jag helt glömde bort att jag redan hade en. Jag förstår ju dock varför jag inte tänkte på det, när jag ser datumet på det sista inlägget... Det var ett tag sen sist. Mycket vatten har runnit under broarna och anledningen till att jag startar upp bloggen igen, är att jag, eller vi såklart, är på väg på ett av de största äventyren vi upplevt. Vi har varit med om mycket och livet är inte slut än. Nu är det nedförsbacke jämfört med när jag skrev på den här bloggen tidigare. Och vad passar bättre än att rida på den skjutsen nedför och passa på att flytta utomlands? Jag kommer att berätta mer om detta framöver. Men det här får räcka för idag, för nu ska jag bädda ner mig och läsa mina gamla inlägg här :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar